ジョン・デリアンのお皿 John Derian's Plate

夏は食欲、秋はお買い物欲。

ってな訳で、お皿を買っちゃいました。

NYの収集家ジョン・デリアンが集めた美術品にガラスを張ってお皿にしたものなんですが、

アンティークな感じにグッときました。

もちろん、ごはんのおかずを盛り付けるためのお皿とはちゃいますよ。

でも、何を乗せようか・・・アクセサリーかな?アクセサリー、錆びないかな。。。

ていうか、この機会にちょっと部屋をきれいに整理しよう!

そして、私のお買い物欲にお財布がいつまで付いていけるか、

いろんな人に会ってイベントも行きたい、

う〜ん、悩ましい。



In summer I wanna eat, in autumn I wanna shop.

And I bought a plate today.

John Derian, who is an artist in NY and collects arts intensely,

and the plates were made by using his collections and covering them with glass.

I was so moved with an antique air.

It's not for meal, but I'm just wondering what do I put on it.

Maybe jewelries,,,but getting rusty?

Anyway I think it's good opportunity to clean up my room.

And maybe I come to want to shop more, want to have fun time with my friends,

and want to join some events.

I wonder how long I can balance the budget.