昨日のこと、今日のことAbout Yesterday and Today

昨日、大学時代からのお友達、
旬ちゃんとごはんを食べて、おいしいワインを飲みました。
うつぼ公園近くに、おしゃれなレストランがいっぱいできてます!



我々が行ったイタリアンレストランでは、
ちょうど常連のお客さんのお誕生日パーティーがあり、
我々もプチ参加しました!
ハッピーバースデー♫歌って、クラッカー鳴らしたよ。


[

]


"みんな、ありがとう!"って、
旬ちゃんに聞こえるくらいの声で言いました。
Meも誕生日やったし。って、しつこい??


ほんでもって、今日はまたお仕事。
日曜日の静かなオフィスで、
モチベーションがどんどん、どんどん落ちて行くなか働いたよ〜。
煩悩がね、湧いてくるね。
でも、真面目に仕事するだけエライ、私。


でも、最後、煩悩には抗えず、
ネットで見つけたヘッドスパに行っちゃいました!
そんなに気持ち良くはなかったけど、
今、私、髪サラサラです。


Yesterday I went to Italian restaurant with Jun-chan,
we have been good friends since university,
and had a delicious meal and nice wine.
There are many fashionable restaurants near the Utsubo park.


The owner of the restaurant had a surprise party,
because it was his friend's birthday.
We actually joined that!
Just singing "Happy Birthday"and sounding crackers.


"Thank you, everyone!"
I whispered so that everyone couldn't hear me
except Jun-chan.
Because we became to want to celebrate my birthday too.
It's nice,hah?


And, today I had a work.
In the Sunday quiet office, I managed to work
though there was almost no motivation to work.
Worldly desires appeared in my mind.
But I got down to work, so I think it's OK.


But worldly desires finally didn't disappear,and
I went to take the head massage which I found in the Internet.
The massage was not so good, but my hair became more beautiful!