合宿終了

寒い寒い琵琶湖のほとり、円満院で2日間。
やりたい練習を全てやるには、時間が足りないくらいでした。
でも、楽団のみんなと一緒に寝泊まりして、普段話さないような人とも話せて、
有意義な時間でした。
ただ、右腕がちぎれそうにだるいです。


帰ったら、自転車で三条のJUJIYAに行きました。
オーケストラのスコアを見に。
高いので買わなかったけど、オケのスコアっていつ見てもわくわくします。


三条のJUJIYAで「JUNO」のDVDを買いました。
合宿で疲れてたのと、最近、じゃっかん自分を見失い気味だったので、
ボロボロ泣いてしまいました。
いい映画です。
好きな映画は何回でも観るし、好きな本は何回も読みます。
それが私のスタイルです。


三井寺Mii Temple. Cold but cool.


Our orchestra camp had held for 2 days in Enman-in at the lakeside of Biwako.
That place was so cold!
We didn't have too much time to do almost all the practices.
But for me and maybe for everyone, it was a meaningful camp,
because we could share so much time and could talk to each other without talking so far.
I feel so heavy at my right arm so that it seems to be broken off.


After the camp, I came back to my apartment, and I went to JUJIYA-store by bicycle.
To see the score books of orchestra.
It was a little expensive, modern composer's especially, so I didn't buy it,
but I always become excited when I see that.


I bought a DVD "JUNO", it's American picture, in JUJIYA-store.
That story brought so much tears to me,
because I was tired from a long practice and I'm a kind of losing myself recently.
It's a good picture.
I watch favorite ones even several times, and read favorite books many times.
It's my style of enjoying the movies and the books.