今この瞬間 this moment

明日、何しよっかな〜。
って考えている、今この瞬間。
それはとても幸せなひとときです。


明日は休みです。


予定がないことを楽しめるようになったのは、いつからだろうか...
多分京都に住むようになってからです。
何をやってもいい、どこに行ってもいい、だらだらしてもいい...
休みの前の日って、いいですよね。


夜ごはんに、きのこ雑炊を作りました。

きのこ、ほうれん草、たまねぎ、しゃけ、卵が入ってるんですよ☆
お味の方は、ふつうでした。


寒くなって来ましたね。
鍋がしたいです。



I'm thinking about what I will do tomorrow.
And I am filled with so much satisfaction this moment.


Tomorrow is my off.


I'm wondering when I got unconcerned about not having plans...
Maybe I didn't mind that since I lived here in Kyoto.
I can do anything I want, go anywhere, and of course, just relax is OK...
I love the night before holiday.


I made mushroom risotto.
This risotto consists of mushrooms, spinach, onion, salmon, and egg.
It tasted normal.


Getting colder here.
I want NABE.