もうすぐXmas

気がついたら、もうすぐ12月。
そしてXmas♡


昨日、吹奏楽の本番でした。
オーボエの素晴らしさを教えて下さった先輩との
10年ぶりくらいの共演になりました。
それなのに、、、あまり良い演奏ができず、がっかりしています。
何事も本気でやらなければ、自分の望むものは手にできないのです。
そういう意味で、今回の私は中途半端でした。


でも、本番、今までの経験を活かし、また先輩のアドバイスもあり、
少しだけですが、ソロで活躍できました。(どないやねん、ですよね。)
突発的なアクシデントにも対応でき、ほっとしています。


そう、それで、少しだけ臨時収入を頂いたので、
自分へのご褒美を用意しました。
[ ]


この鳥さんは、幸せを運んでくる鳥だと
自分で勝手に決めました☆
素敵なX'masを過ごせますように...


I know, soon it's December.
And we have Xmas.


Yesterday the wind orchestra's concert was held.
I played with the man who is my senior and gave me
the great opportunities to let me know how wonderful the oboe is.
We haven't been playing together for about 10 years!
But...I'm disappointed that I couldn't do good performance...
I know I couldn't get what I desire unless I tried seriously.
In that sense,this time's my performance was halfway.


But I think there were a few good solo part of me
thanks to the man's advices and my experiences.
I was able to cope with a sudden accident and was relieved.


I got small fees, so I prepared gifts for myself.


I believe this bird brings me to happiness.
I'm hoping for wonderful Xmas...